fredag 11 november 2016

Isiga bilder

     Lyckades få några isiga bilder denna vecka men nog borde man vara ute på sådant ärende just när de bästa bilder bjuds ute i naturen.
    En dag för sent var jag i farten med min kamera för det krispiga syntes betydligt bättre dagen före jag var fotograf. Eftersom jag var på väg bort så fanns ingen chans att ta foton i det läget.
    Bättre sent än aldrig tänkte jag då och nog är naturen "för" underbar ibland med sina egna konstverk.
     I dag är snötäcket ett faktum. Helt vitt på marken och ännu snöar det.  Varje höst när den första snön faller så längtar jag efter att sitta vid ett fönster och sticka något rött. Det har jag faktiskt gjort många gånger eftersom jag numera har möjlighet till detta . I dag passar det särskilt bra eftersom jag nu har en tomteluva kvar att sticka och då är mina tomtar klara för i år tror jag.
    Vi ses om ni vill. Ha det gott.
   
     

1 kommentar:

Skaparglädje sa...

Du fångade fina bilder, trots att du var ute en dag för sent. Ingen snö alls hos mig...jag kan kan sticka i vilken färg som helst :)
Trevlig Helg önskar din bloggvän Anne-Lie