Dagliljorna blommar så enormt mycket i år att jag bara måste visa upp dem. De kräver egentligen ingenting av mig. Lite kalk efter som vi har bark där och vissa år lite gödsel och inget annat. Vattnar dem aldrig och ändå så fina.
Kom mig för att verkligen titta noggrant på vår trädgård när vi under midsommarn bara satt och njöt hemmavid en hel dag. Därav bjuder jag på denna insyn nu. Ibland behöver man verkligen stanna upp och se allt vackert man själv har.Rhododendron som jag är helt salig över denna sommar. Har aldrig blommat så här mycket.
Tvåan och jag tog oss en tripp i Kokkola en dag . Loppis blev det men även annat. Detta var mitt fynd, den asken var ju bara så vacker. Så himla trevligt att få va på tumis med 13 åring. Känns som jag får ta del av alla unga åldrar just nu, således glömmer man hur gammal man själv är.
Mycket kvar av sommaren så vi hinner njuta en hel del ännu i olika former. Lovas ju ännu skönare väder här någon dag. Ha det gott alla, vi ses.







Inga kommentarer:
Skicka en kommentar