torsdag 20 juli 2017

Inför gammaldags torg

     Gammaldags torg på lördag i Jakobstad, det vill jag kalla höjdpunkten på Jakobs dagar och dit tänker jag dra iväg med mina hantverk.  Gillar verkligen ibland att vara mitt i röran och på gammaldags torg träffar jag vanligen många gamla o nya bekanta.
    Att sälja mina hantverk är ju verkligen inget måste, därav har det väl sin tjusning det med och väldigt väldigt roligt att tillverka dem.

      Ett smakprov på vad jag har att erbjuda finner ni här men ett och annat tillkommer.  Sopborstarna och korten är riktigt nytillverkade och handmålade.

    Tro hopp o kärlek är så förknippat med Jakobstad att det går alltid hem i vår lilla stad.

              Sadelskydden som jag gjort tidigare är tovad från en återanvänd yllepläd.

     Bord nr 62 delar jag med en annan men kom gärna och sej hej den som känner igen mig. Vid någon marknad tidigare har en och annan bloggläsare gett sig till känna och det är väldigt trevligt att träffa nya människor. Hoppas vi ses. Ha det så gott.

1 kommentar:

Skaparglädje sa...

Hoppas du får en riktigt fin lördag. Och att du får sälja mycket av dina fina hantverk men även träffa många bekanta.
Sommarkram från Anne-Lie