torsdag 4 januari 2024

Kölden biter

 


         Ja kanske biter kölden på någon men inte på mig ännu. Jag sticker inte ens ut näsan när det är så här kallt. Så vackert så vackert när det bara gnistrar om snön.

                                                  Just nu visar mätaren på 32,5 så brrrrr.

                        Tro Hopp o Kärlek hänger ännu i fönstret liksom alla andra ljusprydnader.



      Det lilla julpynt vi har framme får stå ännu över kommande helg. Brukar inbilla mig att januari går lite fortare om man inte har så bråttom att städa ut pyntet.

     Jag är ju rätt lat av mig att läsa böcker så det brukar bli högst en eller två per vinter men däremot känner jag för att bygga pussel. Detta blev just klart och är det andra i ordningen under denna julhelg.



     Några stycken kort har jag målat som känns helt rätt just nu. Det bästa är när man trivs med det man gör och allt som inte är ett måste så är ju inte så betungande.  Ha en skön kväll. Vi ses.




     
      


Inga kommentarer: