tisdag 23 mars 2010

Förvaringspåsar






Eftersom jag tidigare höll på med lappteknik så blev det väldigt intressant igen när jag kikat in i era bloggar. Ni gör så otroligt fina saker. Det tog mig således lite igen, annars brukar det bli lite av varje för min del.
Här visar jag halvfärdiga förvaringspåsar som jag skall förära mitt barnbarn när de flyttar in i sitt nya hus. De skall vara tre stycken och hänga tvärs över en käpp på väggen. De blir betydligt större än vad som syns på bilden. Tror att idén från början är från Tildaboken.

5 kommentarer:

Sandra sa...

Jättefint!

Vform sa...

Hej!
Säkert blir dina förvaringspåsar uppskattade av mottagarna :) Jättefina!

Roligt att du hittade till mig och vill vara med i tävlingen! Kanske vi ses i sommar på Jakobs Dagar ;)

Mvh. Vivan

sabina sa...

Fina färger! Funderade faktiskt här om dan när de ska flytta in.

Stubbetufsa sa...

Du har hatt en fin tur til Thailand, ser jeg!
Takk for vennlig kommentar hos meg!
Jeg ønsker deg en fin påske med mye sol!

Elins systue sa...

Fine applikasjoner. Jeg liker og å hente ideer fra andre. God påske og takk for blogghilsen