måndag 5 september 2011

Hjälp! Vad är det som strular

Kan inte minnas att jag haft något inlägg tidigare utan bilder. Jag har nu försökt två kvällar att sätta in bilder från en vacker trädgård som jag gärna ville visa er men det går bara inte. Varje gång kommer det att Webbsidan kan inte visas. Undrar just om det är blogger som strular eller om det är något här hos mig.
Är det någon av er som haft samma sak och vet vad man skall göra?
Så här har det varit ett par gånger tidigare men då har det fungerat följande dag. Nu har jag försökt stänga alltihop och börja på nytt fler gånger men inget hjälper så i kväll bjuder jag bara på denna klagovisa. Skulle faktiskt vilja slänga ut hela skräpet men det tog ju inte särkilt länge för att bli beroende av datorn och då slänger man bara inte ut den.
Hoppas verkligen att någon av er vet vad jag kan göra.
Vi ses igen när det ordnat sig.

Inga kommentarer: