måndag 16 januari 2012

Yes,kanske funkar det här nu.

                                   En vacker stubbe på vår gårdsplan? Nej tyvärr, det är nog bara
                                   jag som har den tillsammans med annat i lyktställningen.
                                                       Snön fastnade lite här o var i yran.
                            Inte alls vanligt med blommande videkissor så här års men det är faktiskt
                            verklighet. Tyvärr såg de riktigt frusna ut.


Det har blivit glest med inlägg den sista tiden men efter allt strul  med Blogger, Explorer och datorn så hoppas jag att det fungerar ordentligt nu efter andra besöket av datordoktorn (sonen).


Det här blev bara ett testinlägg så nu skall jag ge mig tid att se det jag gått miste om på era bloggar.
      Ha det gott, vi ses.              

8 kommentarer:

Vform sa...

Hejsan!
Jo ibland måste doktorn rycka ut om man inte kan bota en själv ;O) Bra att ha en egen!
Och vinter har vi fått ... en riktig passlig sådan ...
Ha det så gott där norröver, snart är det sommar ;)

Annelis hantverk sa...

Ja fy vad blogger har krånglat och ställt till det med kommentarerna.
Men nu kom jag in här via Google Chrome. Stackars videkissor som blev framlurade i den milda vintern. :)
Ha en bra dag!

Veronica sa...

Håller tummarna för att blogger börjar fungera bättre!
Härligt snöiga vinterbilder!

Anita Tørmoen sa...

Fine vinterbilder hos deg:)

sabina sa...

Å nu kommer det mer snö. Det räcker med snö för min del nu. Här väntar vi på soliga vinterdagar, de verkar vara bristvara i år (än iaf). :)

sabina sa...

Å nu kommer det mer snö. Det räcker med snö för min del nu. Här väntar vi på soliga vinterdagar, de verkar vara bristvara i år (än iaf). :)

Annelis hantverk sa...

Det finns något att hämta från min blogg!
Kram!

Snäckskalsdalen. sa...

Jag har också haft problem med blogger och har bytt från Internet Explorer till Google Chrome, men det räckte inte. För att alla skulle kunna kommentera fick jag rådet att även byta till pop-up-fönster för kommentarer. Men det verkar fungera på din blogg nu!
Agneta kram