onsdag 8 september 2010

Minigurka o minitomat

Hej igen!
Med ett snabbinlägg vill jag visa min sonhustrus "miniodlingar". Hon har nog inte bara miniodlingar, där finns litet av varje av annat också men dessa tyckte jag var extra intressant. Särskilt de små gurkorna som ser ut som små meloner. De är väldigt roliga att sätta i salladen. Hon har fått en riklig skörd både på gurkorna och de små tomaterna så det har även funnits lite till mig också.
Sen vill jag ge en vink om att den här bloggen får nog inge nya inlägg på några dagar eller en vecka eftersom vi i morgon styr kosan till Hemavan. Vi är två par som har varit dit några gånger, det är så fruktansvärt härligt att ströva lite på kalfjällen. Ha en bra vecka alla ni som kikar in. Vi ses.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Ha en trevlig resa!
Kram Märta

Lyckoslanten sa...

Trevliga miniodlingar och OJ så härligt att få åka till fjällen! Jag får vänta en dryg månad innan jag ser fjäll! Ha det bra!

Annelis hantverk sa...

Så härligt att få vandra i fjällen på hösten!
Trevlig resa!

Lisbet sa...

Nu får du njuta, hoppas det blir en riktigt fin resa!