onsdag 13 februari 2019

Små ufon

     Två mini ufon kan man väl säga  när två par halvfärdiga sockor legat och skräpat i min stickpåse. Ibland syns inte inspirationen till ett dugg men rätt vad det är så infinner den sig.
    Plötsligt fick jag en kick och nu har både gubben och jag nya sockor. Bra så och vad skall jag nu fortsätta med. Har faktiskt något jag borde repa upp för att slänga rätt nytt garn som inte blivit använt, nej det kan man ju bara inte göra.

'
     Visar nu hellre vilken vacker dag vi hade hos oss i går. Solen sken och kristaller fanns lite överallt.


    I dag blev det istället  att traska i snöväder (som nu bedarrat) på både nysnö och hal is men tack och lov gick det bra.
    Hämtar lille lilleman om en stund så då fortsätter jag dagen med att svara på massvis med frågor. Trevligt det också för man måste ju faktiskt tänka till lite ibland innan man ger svar.
       Skön eftermiddag hoppas jag ni har på ett eller annat sätt. Vi ses.

Inga kommentarer: