onsdag 2 oktober 2024

Hösten igen

        Oberoende hur less man är på den kommande så nog är hösten njutbar med alla sina vackra färger.

                   Kan inte låta bli att bjuda på några bilder igen med höstens olika nyanser.

                Och ladan eller bastun vad det nu är är nog inte fy skam den heller som smälter så fint i skogens färger var den nu än finns.

      Vacker färgklick just nu på mitt köksbord om än bilden bjuder svagare färg än verkligheten.

      Vantar finns ju i alla möjliga färger men just dessa drar nog mot hösten och de jordiska färgerna.

      Min lilla lada som jag en gång fick i sextioårspresent fick ju nytt tak i sommar. Matchar så bra invid den lilla gärdesgårde

      Dessa barnvagnsmobiler har jag virkat rätt många av men tro det eller ej, just dessa blir beundrad före de ljusblå eller rosa. Det kan visst jag förstå som gillar dessa höstfärger men det är ju inte precis vanliga babyfärger som vi ofta tänker oss.

      Lingonen och svampar hör ju hösten till vare sig de är röda bruna eller annat. Vackra som de är.

                                                   Ha det gott alla, vi ses igen en annan dag.

1 kommentar:

Evy sa...

Hösten har vackra färger men snart är alla löv borta, då blir det grått.