måndag 22 oktober 2012

Speciella bilder

     Så här på nattkröken blev det att jag sitter o bläddrar i mina bilder ett par år tillbaka. Ganska dumt egentligen för att kika på gamla bilder brukar fungera på samma sätt som när man städar ur ett skåp som inte blivit rotat i på länge, då tycker man precis att allt är så intressant så det går inte att avbryta i alla hast.
    Måste förståss visa er några av mina små guldkorn som kanske någon annan tycker är rätt fjantiga bilder men jag är ju sååå fachinerad av små konstverk som jag kallar dem.
                          Här ser ni ju hur guldet flyter förbi mig och jag står bara där och fotograferar.

                                       Sen kom silvret. Nja, åtminstone var det något liknande.
                       Som trea kunde det ju vara brons men liknar nog mera en akvarell färgsatt med järn.
                                    Så kommer mitt lilla trevliga sjöodjur.  Lite exotiskt eller hur?
             Sist kom denna mixtrade bild. Eftersom jag är rätt lat med att lära mig allt vad en kamera kan ge så vet jag faktiskt inte vad jag gjort med detta vatten här men så blev det i alla fall.

             Tror att jag får slut på mitt fotobladdrande nu med detta lilla inlägg så jag säger god natt till er.
                                   Vi ses igen en annan dag.

3 kommentarer:

Janne i Fagerlia sa...

Så spennende!

Snäckskalsdalen. sa...

Alla bilderna är rena konstverken! Och jag funderar så på om dom är tagna långt uppe i luften eller ganska nära marken......outgrundligt!
Vackert.
Agneta kram

Hantverkarglädje sa...

Så nära marken man kan komma.