torsdag 2 juli 2015

Njutning vid sommarstugan

        Ja här sitter jag och njuter vid brasan. Det var ju meningen att ni skulle få se en fortsättning på öppna trädgårdar men eftersom jag aldrig bloggat härifrån  och hade nu datorn med så får det minsann bli ett snabbinlägg här.
    Ja tänk vilka underverk ändå tekniken bjuder på. Detta går ju förstås via min smarttelefon och detta har jag hittills vägrat använda eftersom jag tycker att datorn inte skall ta all min tid.
    Eftersom jag skypat med med barnbarnen och deras mor o far som befinner sig i Danmark så kom jag till skott att ta datorn med till sommarstugan vilket jag inte tänker låta bli en vana men nu och då är ju aldrig fel.

     Skönt är det här men solen, nej den orkar inte hålla sig framme någon hel dag. I morgon lovas 25-30+ så vi får se om det håller.

     Något dopp för min del lär det nog inte bli men jag hoppas det någon gång blir så varmt att jag får vinterpälsen bort innan hösten.
    Hej svejs till er alla och  må så gott. Vi ses.

1 kommentar:

Nette Cecilia sa...

Vi är nog uppkopplade på stugan båda två nu ,bra att läsa tidningen på helgmorgnarna .Nu har vi värmen här ,men det blev varmt inne också ,kram Nette