torsdag 6 augusti 2020

Min vackra fuchsia

    Måste få visa er min fina fuchsia som nu står i all sin prakt. Den har växt till sig något enormt denna sommar, jag vill påstå att den var bara en tredjedel i våras av vad den är nu. Tjurade rätt länge med någon blomning alls men sen när den tog fart, ja ni ser resultatet.

    Gissar att den gillar det fuktiga vädret vi haft rätt länge nu och någon liten dos av gödsel också förstås.

    En morsdagsros med vattendroppar här, dock bjuder den inte på sådan prakt som fuchsian just nu gör.
   
    Till sist vill jag fråga er andra som också bloggar via blogger att var hittar man något att läsa på svenska om det nya gränssnittet? Tipsa mig gärna för jag tycker det verkar jättesvårt. Har redan hunnit bli så sur på det hela att jag tänker jag får sluta blogga. Konstigt egentligen att sådant som är lätt att använda skall förnyas och ändras, till vilken nytta kan man ju undra.
          De närmaste dagarna får vi åter njuta av skön värme så ni kan tro jag skall må gott, gör det ni också. Vi ses.

1 kommentar:

Nette Cecilia sa...

Vackra blommor, ja jag vet inte vad jag ska göra heller.nuhar jag min företagsblogg o jag vet inte hur jag ska komma in på inlägg som är flera år gamla tex där jag har mina gardinkappor samlade svårt att ta bort o sätta till