fredag 20 april 2012

Lite till från trädgårdsmässan

     Några bilder från de olika blomuppsättningarna men tyvärr inga namn för jag tar mig inte tid att anteckna sådant då jag är på en mässa.








                                               Ganska skojigt med ett träd inlindat i jeanstyg.
                        Sådana fat kunde kanske passa lite varstans. Taklöken är ju perfekt här.
Konsteverket av grönsaker. Zooma gärna in så ser ni att det är gjort av purjo, rödlök, ärtskidor, kronärtskocka och kålrabbi..

Väderleksrapporten visade slask och plask senare i dag så nu tar jag mig ut en sväng och sedan gör något nyttigt. Ha en trevlig helg. Vi ses.

4 kommentarer:

Bea sa...

WOW... det var sköna uppsättningar, ingenting som man lätt snor ihop en fredagskväll inför helgens mys :)
Trevlig helg / Bea

Anonym sa...

Oj, oj ja siir att ja ha missa en deil po mässon! Allt dehär sista du ha fota ha ja missa!! :(

Janne i Fagerlia sa...

Skulle gjerne ha vært på en slik messe selv. Utrolig mye flott.

God helg til deg!

Vform sa...

Häftigt ... du har nog fått ideér
till alla egna uppvaktningar!
Men det blir ju att man går till affären ...
Ha ett finfint veckoslut!