måndag 26 juni 2023

Midsommaren 2023

        Finaste midsommar bilden jag har är tagen på midsommardagen i Monäs så ni märker att jag fått vara ut på tur. 

               Midsommarafton friparkerade vi husbilarna hos vår bror med familj i Oravais.

                                        Där avnjöt vi mycket gott i trevligt sällskap som ni ser.


           Lovades ju lite bättre väder till följande dag därav blev det även en natt i Monäs.

      Vädret var så vackert att det var svårt att slita sig därifrån. Så glad att det gick så bra att sitta i husbilen med mina kryckor o allt. Och jumpa går helt perfekt även det i husbilen så säkert blir det snart igen någon liten tur.

       Och vet ni, efter att värken minskat så börjar jag skymta lite energi. Denna barnvagnsmobil som varit halvfärdig så länge blev nu klar. Inga stordåd men får ju vara nöjd med det lilla just nu.

      Hade visst önskat regn här men nog är då den sköna värmen även bra. Jag fortsätter njuta av värmen för jag lär hinna frysa massor innan året är slut. Ha det gott alla, vi ses.




Inga kommentarer: