onsdag 21 juli 2010

Gammaldags torg

Kommande lördag är det Gammaldags torg i Jakobstad. Där brukar alltid vara massor med folk, vissa söker de genuina hantverken, andra handlar loppisfynd och en del är mest ute för att träffa vänner och gamla bekanta. Vi får bara hoppas att vädrets makter står oss bi för även jag skall ju dit och sälja mina hantverk. Roligt är det att vara med för alla verkar så glada och positiva, dessutom brukar en hel del bli sålt också och det är ju verkligen inte negativt.Här visar jag endast några stycken från mitt sortiment. Nästan säkert så står jag på den sidan av torget där Andelsbanken finns. Blir glad om någon ger sig tillkänna ifall nån känner igen mig. Vi ses.
Tro Hopp o Kärlek, finns även i rött.
Visar här endast ett handtryckt dynvar men har även flera stycken med olika texter och motiv.
Nallarna som jag själv gillar så mycket, finns även lite annat i samma tyg.
Skyltarna finns även med andra texter.
Efter lördag träffas vi här igen. Till dess, ha det så gott.

6 kommentarer:

Vform sa...

Jo, vi ses säkert!
Ska nog säga "hej" ;)
Vädret lär inte bli det bästa ...
Fina produkter du har!

Bea sa...

Oj, så fina saker du gör och nallarna gillar jag särskilt mycket.
Vi brukar nästan varje år besöka torget, men tyvärr blir det inte i år, eftersom jag har jobbhelg, lite synd faktiskt!
Vi skall hoppas det blir en fin dag! /Bea

Lyckoslanten sa...

Jag ska göra mitt yttersta för att söka upp dig! :o) Det kan jag väl knappast missa nu när du gett en vink om tro, hopp och kärlek!

Petra B. Keramik+Trädgården sa...

Oj vad jag skulle vilja gå på denna marknad!
Men det är ju så lååååååångt till dig. ;O(
Lycka till! Hälsningar, Petra B.

Creative Momone sa...

Hoppas du säljer många av dina fina produkter. Fast jag är hemma från staden så kommer jag inte att besöka torget i år, blir en annan marknad och loppis.
Marianne

Anita Tørmoen sa...

Høres spennende ut med marknad. Håper du fikk solgt mye:)