söndag 4 juli 2010

Syrrans glasveranda

I ett tidigare inlägg lovade jag att visa bilder när min systers o svågers efterlängtade glasveranda skulle vara klar. I mitt tycke är den helt fantastisk med den trevliga utsikten, ordentligt utrymme och morgon, dag och kvällssol.
Lilla sittgruppen
Blompall med pelargoner
Änglatrumpeten som inte gillade stå ute, kanske trivs den bättre nu.
Krukor med svrtöga
Matsalsbord med många stolar. Kan nämna att hon inte alls gillade när mannen kom "dragandes" med dessa stolar för något år sen som han köpt för en billig slant när en restaurang sålde bort. Nu erkändes det visst att de var väldigt bra att ha och dom kommer att bli omklädda så jag tror de blir riktigt fina när de blir färdiga för hon är bra på sånt.
Trädgårdsgungan som fått flytta in
Här är dörren rakt ut från köket, väldigt praktiskt och så syns en stol färdig nyklädd. Det här rummet har blivit inrett väldigt snabbt så jag är ganska säker på att där finns fler växter nästa år.

6 kommentarer:

Bea sa...

Så vackert och rymligt! Där kommer säkert många sköna stunder att avnjutas :)
Ha det riktigt gott i sommarvärmen! / Bea

Lyckoslanten sa...

Jag får en känsla av att det är rätt stort systerns uterum. Det blir säkert ett favoritrum! Ha en bra början på veckan! ~Ann-Lis

Sandra sa...

Tycker jag känner igen mig ;) Ja den blev jättefin, ska nog börja fara hem oftare :)

Annelis hantverk sa...

Så snyggt och stor yta som hon kan inreda med växter och möbler enligt tycke och smak!
Ha en bra dag!

Vform sa...

Åh, så fint! Precis som min man önskar bygga vår veranda, men jag "stretar" emot ...
kanske jag ändrar mej ...
Jättehärligt ser det ut!

Käranån sa...

Så fin glasveranda! Stor och rymlig! Där tror jag dom kommer att sitta mera än inne i huset...