torsdag 14 februari 2013

Vändagens avslutning


                  Vändagen är nästan till ända så innan dess vill jag strö tulpaner över er alla.
      Ni är guld värda med era besök här. Utan er skulle jag knappast hålla på med bloggandet så här länge och det känns faktiskt som jag inte alls vill sakta farten ännu trots att idéerna tryter ibland.

   En fullspäckad dag med stadsbesök, långpromenad, voffelkalas m.m. gjorde att bloggen fick vänta men nu önskar jag er även en bra dag i morgon också så ses vi här igen om någon dag. Ha det jättegott.

5 kommentarer:

Vform sa...

De´samma till Dig!!
Visst gör vi alla dagar till ♥-dagar!!
Kram!

Janne i Fagerlia sa...

Høres ut til at du hat hatt en trivelig dag :)

Birgitta sa...

Tack så mycket för dina vackra tulpaner, mina här hemma börjar böja på nacken och se lite trötta ut.

Ha en fin helg, kramar Birgitta

Marianne sa...

Vackra tulpaner!
Tack för titten hos mig:)
Du är så välkommen tillbaka!
La ut en liten utlottning idag, smittar av sig när man vinner så fina saker;)
Nu ska jag kika runt hos dig!
Ha en fin helg!

Hjärtruds Stuga sa...

Vändagen låter mycket mysigare än alla hjärtans dag. Jag tycker ju att det ska vara en dag då man tar hand om varandra lite extra.

Ha en skön helg

Kram Karin