måndag 30 juni 2014

Målade ljus i all hast

     Hej igen. Efter den intensiva helgen med all vandring i öppna trädgårdar kommer här en mellanlandning med några av mina målade ljus. Kommer att leka barnlekar hela dagen så ingen tid kan ges till att redigera trädgårdsbilder.
    Ibland när suget efter målarpenseln ger sig till känna brukar det bli några enkla saker som blir målade.



                                                        Inte bara vallmon eller blåklockor,
                                                            även svampar hör sommaren till.


    Hade i min "skräplåda några små ramar som jag inte kunde förmå mig att kasta. Hade tänkt att det kunde bli några små tavlor och nu är de här. Passade på nu på sommaren när blommor är så aktuella eftersom jag gillar att måla blommor.

    Nästa gång vi ses här blir det högst antagligen en massa bilder från öppna trädgårdar så välkommen igen den som är intresserad. Ha det gott.


2 kommentarer:

Steekjes en Stygn sa...

Vad söta dem är. Både ljusen och tavlorna. Gamla ramar ska man alltid spara tycker jag.
Ha en trevlig dag.
Anje

Mina fotostunder sa...

Riktigt snygga blev dom!
Ha en fin dag!