lördag 16 mars 2019

Söderns sol

    Hej på er!
Ja jag som bestämt mig för att inte blogga med plattan så här är jag nu i alla fall.
   Njuter i fulla drag av Solen o värmen o kanske lite att vara bland en massa folk om än vi inte är några festprisse.
     Här på bilden blommar Ohliander helt vackert, den är ju rätt vanlig hos oss som krukväxt.
       En av de många promenad vägarna från vårt hotell till stranden.
                                  Fanabe stranden med de rundslipade stenarna.

      Kvällshimlen från hotellet.
          Här sett att ni har slask o halka hemma så ta det försiktigt. Vi ses här förr eller senare och ha det så gott.

3 kommentarer:

Hanna sa...

Härliga, soliga bilder.

Bibbis blandning sa...

Åh så härligt ni har det.
Jag minns känslan av att vippa med tårna i varm sand.
Njut av varje dag.

Evas Pyssel sa...

Åhhh vad härligt att få lite sol och värme. Grattis !!! Sol har jag idag men fy attan vad det blåser. Det får snart bli riktigt vårskönt så man kan pyssla i trädgården.
Ha det fortsatt jätteskönt önskar Eva