lördag 23 november 2019

Målade ljus


                                    Målade ljus på väg till julmarknad och hantverkarboden.
   

              Lite bråttom just nu men slänger in dessa bilder som är högaktuell för mig i dag.

     Jul vid Juthbacka i morgon kl 12 - 16 och där är även jag. Jag har inte deltagit som säljare i julmarknader på ett par år eftersom jag nästan fryser ihjäl att stå stilla utomhus. Tyvärr är det ingen riktig känsla före julen utan att delta i en marknad så nu får jag således finnas inomhus vid Juthbacka. Tur för mig för det ger en viss känsla och glädje att vara med. Dessutom är mitt barnbarn med också med hembakade muffins. Hon älskar att baka och är väldigt duktig på detta. Skall bli så trevligt att ha henne med. Kanske ses vi där?
    Ha det gott, vi ses.

1 kommentar:

Äventyret framtiden sa...

Lycka till med försäljningen av de vackra ljusen!
Och med allt det andra som säkert också finns.
Hoppas du får julstämning på det rätta sättet!