onsdag 28 november 2012

Hoppsan, där kom ett foto

     Jaha ja, jag blev rätt förvånad nu själv. Klockan är nästan mitt i natten och efter att jag dekorerat några kransar så tog jag mig en titt här och testade att ta ett ordentligt förminskat foto av denna krans och se den kom in här.
    Jag har två marknader framför mig denna vecka så därav min tystnad här och dessutom är det ju det här fotostrulet som jag är aningen förbaskad på. Skall ta mig an det hela och få någon ordning här bara dessa marknader är över. Om inte tidigare så ses vi nästa vecka. Jag välkomnar er hjärtligt igen för det är så roligt att se att ni tittar in. Önskar er en härlig lillajul och ha det så gott alla ni där ute i bloggvärlden. Vi ses.

4 kommentarer:

Rantamor sa...

Jag hade köpt en direkt, har ju ingen julkrans alls, måste nog gå på julksyltningen i helgen...

Ha en finfin LillaJul...

Tjingelingen i natten

IreneL sa...

Härlig krans! Har du fått slut på bildplats så gör så här: Förminska dem till 800 px eller mindre. Då tar dom ingen bildplats och man kan åter igen sätta in bilder i bloggen!
Ha en fin dag!

Steekjes en Stygn sa...

Vilken fin krans.
Jag brukar ta alla bilder till bloggen via "Microsoft Office picture Manager, gå till bild,till ändra storlek,Välj Web stor, OK ,bevara och du har ingen problem längre. Lycka till med både bilderna och marknaderna.
Anje

Stubbetufsa sa...

Lykke til på julemessene!
Jeg skal på bare en messe. og sitter her og syr på hårde livet!
Jeg ønsker deg en fin adventstid!