onsdag 2 november 2016

Min utställning


    I dag började min utställning vid Hantverkarboden i Jakobstad och pågår hela november. Namnet Skaparglädje säger allt eftersom jag älskar att göra och även "designa" saker själv.
   En liten glimt på denna bild men den som vill se mer är välkommen. Hantverkarboden är fortfarande öppen ons-fred 11-17 o lörd 10-14. Från och med julöppningen i Jakobstad den 19/11
är hantverkarboden öppen varje dag fram till jul.

    Skall nu fortsätta kvällen i juliga banor för det är nu som tomtar, ljus, kort m.m. skall tillverkas, det är för sent med sådant då julen är här. Ha det så gott. vi ses.

6 kommentarer:

Lisbet sa...

Du är så i farten!
Jag ska komma och titta på din utställning ngn passlig dag.
Här ska det småningom bli korttillverkning, ser fram emot en pysslig tid. Ska
visa sedan då jag fått något klart.
Lycka till med utställningen!

Evas Pyssel sa...

Vad trevligt !! Synd att det är så långt annars hade jag kommit. Hoppas du visar bilder.
Lycka till !! Kram Eva

Janne i Fagerlia sa...

Koselig utstilling. Lykke til med salget!

Äventyret framtiden sa...

Lycka till med utställningen!
Ser mycket inbjudande ut, synd att det är lite för långt för min del att komma dit.

Skaparglädje sa...

Mysigt med allt som hör julen till. Det bästa är nästan alla julförberedelserna.
Trevlig Helg önskar din bloggvän Anne-Lie

skapa och inreda sa...

Ser verkligen jättefint ut. Håller själv på med förberedelser inför en julmarknad jag ska delta i så det är fullt upp. Jag tycker de är så roligt med allt som hör julen till.
Visst var det mässan i Stockholm jag var på, jag har redan bokat in hotellrum inför nästa mässa som är i feb 2017.
Tycker att du självklart ska planera in en resa dit, det ger så mycket för oss som gillar hantverk.
Ha en fortsatt trevlig söndag.
Annika