måndag 10 maj 2010

Söndagen som var


I går fick jag fira en mycket bra morsdag eftersom jag fick ha alla mina nära o kära hemma hos mig. Dessutom visste de vad som passade till en bloggande mor med en mycket gammal telefon dessutom. De förärade mig med en ny telefon som har kamera. nu är det ju så att jag blivit mycket mera intresserad av att ta foton också p.g.a. det här bloggandet. Visst har vi redan en kamera men att dessutom kunna ta lite med telefonen passar mig perfekt just nu. Så tack alla ni, mina nära o kära.

3 kommentarer:

Annelis hantverk sa...

Grattis till en ny telefon! Så nu har du kameran med alltid när nåt vackert dyker opp.
Svärmorstungan har jag inte heller sett att den har blommor.
Ha det bra!

Unknown sa...

Grattis till ny telefon!
Jag har i min telefon kamera,men använder de mycket sällan.
Ha en fin kväll!
Kram!

sabina sa...

Bra present!