tisdag 2 november 2010

Brädor med text

Nu har jag kommit igång lite med mitt hantverkande. Bäst att ta itu med sånt som man gjort tidigare så brukar inspirationen börja röra på sig en del. Det går ju inte bara att skjuta upp allt hela tiden när julmarknaderna är i antågande. Eftersom jag brukar göra lite hela året om så har jag ju faktiskt en del färdigt i skåpet och dessutom är jag endast på två marknader eller absolut högst på tre. På så vis blir det nu ingen stress över det hela.
Såg just att V-Form håller på med precis samma sak just nu, ganska komiskt eller hur. Vi kan ju faktiskt skänka varann en tanke när vi sitter där med våra bokstäver.


Ja annars verkar mitt huvud ganska tomt just nu så ni får kika på mina skyltar en extra gång eftersom jag inte har mer att berätta nu. Ha det så gott alla ni där ute.

9 kommentarer:

Vform sa...

HEJ!
Javisst ... tankeöverföring eller hur!
Men det är sant ... torggummornas tid är inne!
Då ska vi ha något på vårt bord ;o)

"Samma" produkter spelar ingen roll ...
Kanske ses vi!

Lyckoslanten sa...

Ja det där är litet kul när ni har samma i huvudet och på era bord! Så spännande med julmarknader. Fina skyltar! ♥

Anita Tørmoen sa...

Flotte skilt med koselige tekster:)

Nette Cecilia sa...

Jag har nog lite annat på mina bord ,måste nog börja röja lite så mina gäster får plats till helgen,kram Nette

annika sa...

Så fint du skriver på skyltarna. Har du en mall eller textar du fritt?
annika

Bea sa...

Hej!
Så vackra skyltar och visst skall flitens lampa lysa om det skall bli något på marknadsborden :)
Ha det gott! /Bea

Janne i Fagerlia sa...

Hei på deg! Ser det er full skiltproduksjon hos deg også. De blir riktig fine. Tror det er mange som forbereder seg til julemarked rundt omkring. En travel, men koselig tid. Lykke til på marked!

sabina sa...

Hej! Jag är annars inte mycket för 50-tal men ibland hittar jag nåt guldkorn, som lampan.. :)

Anonym sa...

Hej
Va kul med hantverkspyssel inför julmarknaden :-)
Surfade runt och ramlade in hos dig. Jättekul verkligen.