fredag 23 december 2011

En God Jul till alla besökare

Med denna julkuddebild tänker jag önska er en riktigt God Jul och på samma gång låta er kika in i vårt nyrenoverade kök. Trots allt det nya så är ju utformningen den samma som det alltid varit i vårt hus. Jag är helt nöjd men senare någongång skall även golvet bytas. Dessutom skall en och annan liten detalj tillkomma såsom någon tavla eller dyligt.

Soffan har vi haft hur länge som helst, bara att klä nytt tyg ibland när det blir för slitet så är den ok igen.
Allt det gröna som ingår skulle jag även gärna byta ut men nu sitter det gröna kvar fortsättningvis ett tag till åtminstone.

Jag hann ta några bilder så länge det fanns snöflingor i går men nu är de redan puts veck.

Inte rår vi på vädrets makter trots att de flesta av oss nog velat ha en vit jul.
I morgon tar familjehögtiden vid och då skall vi bara umgås, äta gott och slappa.

Det har varit så intressant hela året att få inspireras av er andras boggar så jag hoppas att vi alla fortsätter i samma anda och att den goda trevliga julen räcker till alla. Dessutom tackar jag ödmjukt för alla fotspår som ni satt här på min blogg. En riktigt skön jul till er alla. Vi ses.

8 kommentarer:

Märta sa...

God Jul!
Kram!

Vackert kök!

Call design sa...

God Jul!

Nette Cecilia sa...

God jul till dig o ditt vackra kök ,Nette

Vform sa...

SÅ fint i ditt nya kök! Visst är det skönt att det är färdigt ;)
Önskar dig och de dina en fridfull jul!
Javisst ses vi :O)
Kram söderifrån!!

Veronica sa...

God Jul! Kudden blev riktigt bra!

Rantamor sa...

Tassar in på julaftons morron och önskar dig en riktigt GodJul med dina kära...

Julkram från Rantamor.

Annelis hantverk sa...

Så fint det blev i Ert kök!
Önskar dig en riktigt
God Jul!

Snäckskalsdalen. sa...

Så fint du har gjort det, det ser så inbjudande ut!
God fortsättning
Agneta kram