torsdag 30 maj 2019

Åren går

         Länge sen sist här känns det som. Ändå går åren i rasande fart. Lite så där diffust säger jag: åren gick och blommor jag fick.




                              Inget firande men  hjärtligt tack ändå till de som visste.


 
   För en stund sen när vädret blivit grått satte jag mig till målarbordet för att om möjligt få till några nya grattiskort. Beundrade våra blommande körsbärs, plommon och äppelträd från fönstret och inga kort blev till denna gång. I stället gick jag en runda i trädgården och njöt av allt det vackra. Undrar ändå hur det ska bli i slutändan med alla frukter och bär för knappast var några bin ute på polineringsrunda i blåsten vi hade i dag.  Får hoppas på lite varmare och lugnare väder framöver.
          Känns lite bakvänt att det är fredag i morgon eftersom det varit "söndag" i dag. Önskar er alla en skön helg om det än blir framför värmande brasa eller härligt solsken. Vi ses.

Inga kommentarer: