torsdag 27 april 2023

Längtan

                                Som jag längtar till allt det som bilderna visar och mycket mer. 

      Regndroppar hela dagen och så ska det ju vara denna tid. Med en titt i mina fjolårsbilder så var det nog en ljuvlig sommar enligt mig.
     Kunde ha radat upp flera hundra bilder som alla påminner mig om något men då skulle jag med all säkerhet trötta ut er.
        Ni vet, det där med minnen är ljuvliga att ta fram i huvudet när hela dagen känns grå. Dock vill jag påpeka att det gäller upplevda fina minnen och inte några materiella minnen.

            Allt detta vackra på bilderna här hoppas jag vi har framför oss även denna sommar.




                                    Ni vet det där, efter regn kommer sol och det hoppas jag på.
                       
                                   
    Tänker hålla mig inne i stugvärmen hela kvällen, känns bäst så med det ruggiga vädret utomhus tycker jag. Har haft tre gossar här några timmar som inte blivit stört av ruggigt väder det minsta. Cykla och palla med något i vattendiket kan man ju göra i vilket väder som helst och liv i luckan ska det ju vara, bra så för oss.  Ska kännas rätt skönt att kura ihop i soffan med stickning eller virkning.
     Skön kväll önskar jag er alla. Vi ses och ha det så gott.


Inga kommentarer: