måndag 4 oktober 2010

Inte mycket

Här har inte mycket hänt eftersom jag legat förankrad i sängen eller på soffan i flunsa med hosta o hög feber, dessutom har tillkommit både ögon o öroninflam. Verkar vara väldigt smittsamt eftersom hela min sons familj var fast i feber på samma gång även där figurerade ögon o öroninflam. så det verkar vara virus av det häftigare slaget. Nåja det om det.
De vackra rosburkarna som jag visar här skall min ena väninna få som en försenad födelsedagspresent. Själv blev jag så förtjust i dem att kanske jag borde skaffa till mig själv också. Tack för alla snälla o trevliga kommentarer. Allt gott till er.

4 kommentarer:

Lyckoslanten sa...

Ja de burkarna är verkligen fina, rosälskare som jag är. Tycker det är fiffigt att köpa till sig själv också när man ger väninnor! ;o)

Bea sa...

Söta burkar! Så väl att du är på bättringsvägen och envis flunsa verkar florera verkligen.
Sköt om dig! /Bea

annika sa...

Ja de var så söta burkar. Man kan aldrig få för många burkar tycker jag.
Hoppas att du blir bättre för var dag som går nu.
Kram
annika

Nette Cecilia sa...

Jag hoppas att du blir bättre för varje dag o att hantverkslusten infinner sig ,vackra burkar,Kram Nette